Vi söker en Internationell koordinator med känsla för struktur!

 

Om Predictio

Predictio är ett konsultföretag inom HR, verksamhetsutveckling och ledarskap. Vi jobbar mot den svenska marknaden och deras kunder utgör allt från stora globala svenska företag som till exempel IKEA och Husqvarna till mindre organisationer och kommuner. Vill du bli en viktig del av ett internationellt drivet och kundfokuserat team och bidra till att deras kunder växer och utvecklas? Trivs du med projektkoordinering, kundsupport och marknadsföring. Då är denna position något för dig!

Gå direkt till jobbannonsen på Academic Works hemsida här.

 

Om rollen

Dina arbetsuppgifter kommer att variera mellan att koordinera utbildningar, kommunicera med och supportera våra kunder, svenska som globala, samt ta initiativ till nya projekt för att utveckla verksamheten.
Du kommer på sikt även att arbeta med att utveckla och uppdatera vår hemsida, CRM och marknadsföringssystem samt LinkedIn. Arbetsdagarna kommer att vara varierande och du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med flera projekt samtidigt.

 

Vi kan erbjuda dig en unik möjlighet
  • En roll där du får utvecklas, ta ansvar och ha inflytande
  • Att vara en del av ett ambitiöst team som ständigt vill driva saker framåt
  • Arbete i en internationell miljö i ett öppet, engagerat och entusiastiskt företag, med kunniga och erfarna kollegor

För rätt person kommer det ges stora möjligheter att påverka och vara delaktig i utvecklingen av våra processer och arbetssätt och på detta sätt successivt utöka ansvarsområdena.

 

Arbetsuppgifter

Rollen som Internationell koordinator innebär:

  • Koordinering av kurser
  • Kommunikation med kunder och partners
  • Strukturering av interna processer
  • Ekonomirelaterade uppgifter
  • Marknadsföring

 

Vi söker dig, som
  • Har en akademisk examen inom business, ekonomi, marknadsföring eller liknande
  • Har erfarenhet av en roll med liknande arbetsuppgifter
  • Uttrycker dig professionellt i tal och skrift på svenska och engelska, samt har en stark kommunikativ förmåga
  • Har goda kunskaper i Officepaketet

 

Som person är du
  • Strukturerad, du har förmågan att skapa dig en överblick då du har många olika arbetsuppgifter
  • Lyhörd och affärsinriktad – du identifierar kunders behov och baserat på dem bidrar du till lösningar som gynnar både kund och den egna organisationen
  • Serviceinriktad – din roll innebär ständig kundkontakt och du behöver tycka om att ge service

 

Övrig information
  • Start: Omgående, efter semesterperioden
  • Omfattning: Heltid, 37 timmar per vecka.
  • Arbetstider: Måndag-fredag, mellan 08.00-17.00 med möjlighet till flexibilitet.
  • Placering: Ny Østergade 12, Köpenhamn (på plats)

 

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vid frågor, kontakta: louise.jorgensen@academicwork.dk. Dem går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Låter detta som ett jobb för dig? Sök via länken här

 

Ha en fortsatt härlig vecka! Hälsningar,
Predictio teamet